Darmowa dostawa od 200,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Kariera

Kariera

Aktualne Oferty Pracy (lokalizacja: Konin, Wielkopolskie)

Stanowisko Podstawowy Zakres Obowiązków           Aplikacja

SPECJALISTA
ds. MARKETPLACE
EMAG.RO
(Dział Handlowy)

Zakres obowiązków/Wymagania: (wszystkie warunki konieczne)

  • Zarządzenie treścią i ekspozycja produktów na platformie (aktualizacja oferty)
  • Aktywne zarządzanie ofertami na platformach oraz ich optymalizacja pod kątem wyszukiwania;
  • Planowanie i wdrażanie działań mających na celu zwiększenie sprzedaży;
  • Kontrolowanie i raportowanie sprzedaży, realizacja celów sprzedażowych,
  • Monitorowanie i raportowanie trendów na rynkach zagranicznych,
  • Kompleksowa obsługa konta - kontakt z Klientem oraz obsługą Marketplace,
  • Bardzo dobra znajomość systemu Baselinker,
  • Bardzo dobra znajomość języka Angielskiego; minimum B2,
  • Bardzo dobra znajomość Excela w zakresie pracy z danymi.
  • Umiejętność samodzielnego planowania zadań i ich realizacji,
  • Odpowiedzialność,
  • Chęć do ciągłego samodoskonalenia.
Co oferujemy:
  • Pracę w młodym zespole, który uczy się każdego dnia,
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę (po okresie próbnym) w dynamicznie rozwijającej się firmie o stabilnej sytuacji finansowej,
  • Możliwość popełniania błędów- wyciąganie wniosków z popełnianych błędów jest najszybszym sposobem do osiągnięcia najlepszych rezultatów,
  • Stanowisko Menadżerskie - wraz z rozwojem kanału sprzedaży będziesz mógł/mogła samodzielnie budować swój zespół,
  • Środki na szkolenia, warsztaty, narzędzia potrzebne do rozwoju.
  • Stałe wynagrodzenie oraz atrakcyjne premie, uzależnione od realizacji celu.
Aplikuj  

SPECJALISTA
ds. MARKETPLACE 
ALLEGRO
(Dział Handlowy)

Zakres obowiązków/Wymagania: (wszystkie warunki konieczne)

  • Zarządzenie treścią i ekspozycja produktów na platformie (aktualizacja oferty)
  • Aktywne zarządzanie ofertami na platformach oraz ich optymalizacja pod kątem wyszukiwania;
  • Planowanie i wdrażanie działań mających na celu zwiększenie sprzedaży;
  • Kontrolowanie i raportowanie sprzedaży, realizacja celów sprzedażowych,
  • Monitorowanie i raportowanie trendów na rynkach zagranicznych,
  • Kompleksowa obsługa konta - kontakt z Klientem oraz obsługą Marketplace,
  • Bardzo dobra znajomość systemu Baselinker,
  • Bardzo dobra znajomość języka Angielskiego; minimum B2,
  • Bardzo dobra znajomość Excela w zakresie pracy z danymi.
  • Umiejętność samodzielnego planowania zadań i ich realizacji,
  • Odpowiedzialność,
  • Chęć do ciągłego samodoskonalenia.
Co oferujemy:
  • Pracę w młodym zespole, który uczy się każdego dnia,
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę (po okresie próbnym) w dynamicznie rozwijającej się firmie o stabilnej sytuacji finansowej,
  • Możliwość popełniania błędów- wyciąganie wniosków z popełnianych błędów jest najszybszym sposobem do osiągnięcia najlepszych rezultatów,
  • Stanowisko Menadżerskie - wraz z rozwojem kanału sprzedaży będziesz mógł/mogła samodzielnie budować swój zespół,
  • Środki na szkolenia, warsztaty, narzędzia potrzebne do rozwoju.
  • Stałe wynagrodzenie oraz atrakcyjne premie, uzależnione od realizacji celu.
Aplikuj

SPECJALISTA
ds. MARKETPLACE 
AMAZON
(Dział Handlowy)

Zakres obowiązków/Wymagania: (wszystkie warunki konieczne)

  • Zarządzenie treścią i ekspozycja produktów na platformie (aktualizacja oferty)
  • Aktywne zarządzanie ofertami na platformach oraz ich optymalizacja pod kątem wyszukiwania;
  • Planowanie i wdrażanie działań mających na celu zwiększenie sprzedaży;
  • Kontrolowanie i raportowanie sprzedaży, realizacja celów sprzedażowych,
  • Monitorowanie i raportowanie trendów na rynkach zagranicznych,
  • Kompleksowa obsługa konta - kontakt z Klientem oraz obsługą Marketplace,
  • Bardzo dobra znajomość systemu Baselinker,
  • Bardzo dobra znajomość języka Angielskiego; minimum B2,
  • Bardzo dobra znajomość Excela w zakresie pracy z danymi.
  • Umiejętność samodzielnego planowania zadań i ich realizacji,
  • Odpowiedzialność,
  • Chęć do ciągłego samodoskonalenia.
Co oferujemy:
  • Pracę w młodym zespole, który uczy się każdego dnia,
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę (po okresie próbnym) w dynamicznie rozwijającej się firmie o stabilnej sytuacji finansowej,
  • Możliwość popełniania błędów- wyciąganie wniosków z popełnianych błędów jest najszybszym sposobem do osiągnięcia najlepszych rezultatów,
  • Stanowisko Menadżerskie - wraz z rozwojem kanału sprzedaży będziesz mógł/mogła samodzielnie budować swój zespół,
  • Środki na szkolenia, warsztaty, narzędzia potrzebne do rozwoju.
  • Stałe wynagrodzenie oraz atrakcyjne premie, uzależnione od realizacji celu.
Aplikuj
SPECJALISTA
ds. MARKETPLACE
EBAY
(Dział Handlowy)

Zakres obowiązków/Wymagania: (wszystkie warunki konieczne)

  • Zarządzenie treścią i ekspozycja produktów na platformie (aktualizacja oferty)
  • Aktywne zarządzanie ofertami na platformach oraz ich optymalizacja pod kątem wyszukiwania;
  • Planowanie i wdrażanie działań mających na celu zwiększenie sprzedaży;
  • Kontrolowanie i raportowanie sprzedaży, realizacja celów sprzedażowych,
  • Monitorowanie i raportowanie trendów na rynkach zagranicznych,
  • Kompleksowa obsługa konta - kontakt z Klientem oraz obsługą Marketplace,
  • Bardzo dobra znajomość systemu Baselinker,
  • Bardzo dobra znajomość języka Angielskiego; minimum B2,
  • Bardzo dobra znajomość Excela w zakresie pracy z danymi.
  • Umiejętność samodzielnego planowania zadań i ich realizacji,
  • Odpowiedzialność,
  • Chęć do ciągłego samodoskonalenia.
Co oferujemy:
  • Pracę w młodym zespole, który uczy się każdego dnia,
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę (po okresie próbnym) w dynamicznie rozwijającej się firmie o stabilnej sytuacji finansowej,
  • Możliwość popełniania błędów- wyciąganie wniosków z popełnianych błędów jest najszybszym sposobem do osiągnięcia najlepszych rezultatów,
  • Stanowisko Menadżerskie - wraz z rozwojem kanału sprzedaży będziesz mógł/mogła samodzielnie budować swój zespół,
  • Środki na szkolenia, warsztaty, narzędzia potrzebne do rozwoju.
  • Stałe wynagrodzenie oraz atrakcyjne premie, uzależnione od realizacji celu.
Aplikuj 
SPECJALISTA
ds. OBSŁUGI
IdoSELL
(Dział Handlowy)

Zakres obowiązków/Wymagania: (wszystkie warunki konieczne)

  • Zarządzenie treścią i ekspozycja produktów na platformie (aktualizacja oferty)
  • Aktywne zarządzanie ofertami na platformach oraz ich optymalizacja pod kątem wyszukiwania;
  • Planowanie i wdrażanie działań mających na celu zwiększenie sprzedaży;
  • Kontrolowanie i raportowanie sprzedaży, realizacja celów sprzedażowych,
  • Monitorowanie i raportowanie trendów na rynkach zagranicznych,
  • Kompleksowa obsługa konta - kontakt z Klientem oraz obsługą Marketplace,
  • Bardzo dobra znajomość platformy IdoSell,
  • Bardzo dobra znajomość systemu Baselinker,
  • Bardzo dobra znajomość języka Angielskiego; minimum B2,
  • Bardzo dobra znajomość Excela w zakresie pracy z danymi.
  • Umiejętność samodzielnego planowania zadań i ich realizacji,
  • Odpowiedzialność,
  • Chęć do ciągłego samodoskonalenia.
Co oferujemy:
  • Pracę w młodym zespole, który uczy się każdego dnia,
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę (po okresie próbnym) w dynamicznie rozwijającej się firmie o stabilnej sytuacji finansowej,
  • Możliwość popełniania błędów- wyciąganie wniosków z popełnianych błędów jest najszybszym sposobem do osiągnięcia najlepszych rezultatów,
  • Stanowisko Menadżerskie - wraz z rozwojem kanału sprzedaży będziesz mógł/mogła samodzielnie budować swój zespół,
  • Środki na szkolenia, warsztaty, narzędzia potrzebne do rozwoju.
  • Stałe wynagrodzenie oraz atrakcyjne premie, uzależnione od realizacji celu.
Aplikuj 

eCOMMERCE MANAGER
(Dział Handlowy)

Zakres obowiązków/Wymagania:

  • Planowanie i realizacja strategii sprzedażowej,
  • Rekrutacja oraz zarządzanie zespołem specjalistów,
  • Odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych,
  • Bliska współpraca z zarządem firmy,
  • Zarządzanie budżetem działu eCommerce,
  • Aktywne monitorowanie rynku i działań konkurencji
  • Tworzenie i udoskonalanie ofert produktowych, w tym opisów produktów
  • Bliska współpraca z osobami odpowiedzialnymi za technologię sklepu,
  • Organizowanie oraz koordynowanie akcji marketingowych wspierających sprzedaż
  • Stałe monitorowanie postępów pracy,
  • Wyznaczanie i egzekwowanie celów,
  • Dostosowywanie zasobów organizacji do bieżących celów,
  • Praktyczne doświadczenie w pracy w sklepie internetowym,
  • Znajomość zasad i mechanizmów funkcjonowania sklepu internetowego,
  • Znajomość narzędzi i rozwiązań wspierających sprzedaż e-Commerce
  • Umiejętność samodzielnego planowania zadań i ich realizacji,
  • Odpowiedzialność,
  • Chęć do ciągłego samodoskonalenia.
  • Rozumienie specyfiki działania platform marketplace oraz praktyczna znajomość z ich korzystania od strony administratora,
  • Bardzo dobra znajomość systemu Baselinker,
  • Bardzo dobra znajomość języka Angielskiego minimum B2,
  • Bardzo dobra znajomość Excela w zakresie pracy z danymi.
Co oferujemy:
  • Pracę w młodym zespole, który uczy się każdego dnia,
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę (po okresie próbnym) w dynamicznie rozwijającej się firmie o stabilnej sytuacji finansowej,
  • Możliwość popełniania błędów- wyciąganie wniosków z popełnianych błędów jest najszybszym sposobem do osiągnięcia najlepszych rezultatów,
  • Stanowisko Menadżerskie - wraz z rozwojem kanału sprzedaży będziesz mógł/mogła samodzielnie budować swój zespół,
  • Środki na szkolenia, warsztaty, narzędzia potrzebne do rozwoju.
  • Stałe wynagrodzenie oraz atrakcyjne premie, uzależnione od realizacji celu.
Aplikuj 
PAKOWACZ
(Logistyka)

Zakres obowiązków:

  • Kompletowanie zamówień za pomocą skanera kodów kreskowych
  • Pakowanie produktów zgodnie z procedurami firmy
  • Nadawanie listów przewozowych
  • Sprawdzenie dostaw oraz przyjęciach towaru na magazyn
  • Wydawanie towarów
Co oferujemy:
  • Pracę w młodym zespole, który uczy się każdego dnia,
  • Możliwość popełniania błędów- wyciąganie wniosków z popełnianych błędów jest najszybszym sposobem do osiągnięcia najlepszych rezultatów,
  • Stanowisko Menadżerskie- wraz z rozwojem kanału sprzedaży będziesz mógł/mogła samodzielnie budować swój zespół,
  • Środki na szkolenia, warsztaty, narzędzia potrzebne do rozwoju.
  • Stałe wynagrodzenie oraz atrakcyjne premie, uzależnione od realizacji celu.
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o stabilnej sytuacji finansowej,
  • Umowę o pracę po okresie próbnym,
Aplikuj 
ZBIERACZ ZAMÓWIEŃ
(Logistyka)

Zakres obowiązków:

  • Zbieranie oraz kompletowanie zamówień do Pakowania
  • Wydawanie towarów
Co oferujemy:
  • Pracę w młodym zespole, który uczy się każdego dnia,
  • Możliwość popełniania błędów- wyciąganie wniosków z popełnianych błędów jest najszybszym sposobem do osiągnięcia najlepszych rezultatów,
  • Stanowisko Menadżerskie- wraz z rozwojem kanału sprzedaży będziesz mógł/mogła samodzielnie budować swój zespół,
  • Środki na szkolenia, warsztaty, narzędzia potrzebne do rozwoju.
  • Stałe wynagrodzenie oraz atrakcyjne premie, uzależnione od realizacji celu.
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o stabilnej sytuacji finansowej,
  • Umowę o pracę po okresie próbnym,
 Aplikuj

MAGAZYNIER
(Logistyka)

Zakres obowiązków/Wymagania:

  • Znajomość obiegu dokumentacji magazynowej,
  • Obsługa wózka widłowego,
  • Dbanie o porządek w miejscu pracy,
  • Załadunek oraz rozładunek towarów dostarczonych do magazynu zgodnie z dokumentami dostawy,
  • Rozmieszczanie i układanie towaru w magazynie,
  • Planowanie wykorzystania przestrzeni magazynowej i rozmieszczenia towarów,
  • Bardzo dobra organizacja pracy,
  • Dokładność i sumienność,
  • Umiejętności utrzymania wysokich standardów obsługi klienta,
  • Udokumentowane uprawnienia do obsługi wózków widłowych
Co oferujemy:
  • Pracę w młodym zespole, który uczy się każdego dnia,
  • Możliwość popełniania błędów- wyciąganie wniosków z popełnianych błędów jest najszybszym sposobem do osiągnięcia najlepszych rezultatów,
  • Stanowisko Menadżerskie- wraz z rozwojem kanału sprzedaży będziesz mógł/mogła samodzielnie budować swój zespół,
  • Środki na szkolenia, warsztaty, narzędzia potrzebne do rozwoju.
  • Stałe wynagrodzenie oraz atrakcyjne premie, uzależnione od realizacji celu.
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o stabilnej sytuacji finansowej,
  • Umowę o pracę po okresie próbnym,
Aplikuj

ZAKUPOWIEC
(Logistyka)

Zakres obowiązków/Wymagania:

  • Znajomość obiegu dokumentacji magazynowej
  • Kontakt i negocjacje z dostawcami,
  • Budowanie oferty produktowej,
  • Monitorowanie stanu magazynowego,
  • Gospodarka stanami magazynów,
  • Ustalanie stanów minimalnych,
  • Składanie zamówień od dostawców,
  • Wprowadzanie FV zakupowych
  • Dbanie o wysoką jakość i terminowość realizowanych dostaw i zleceń,
  • Doświadczenie w realizowaniu zamówień zakupu,
  • Znajomość narzędzi pakietu MS Office,
  • Proaktywna postawa i zaangażowanie w wykonywaną pracę, 
  • Odpowiedzialność za powierzone zadania
Co oferujemy:
  • Pracę w młodym zespole, który uczy się każdego dnia,
  • Możliwość popełniania błędów- wyciąganie wniosków z popełnianych błędów jest najszybszym sposobem do osiągnięcia najlepszych rezultatów,
  • Stanowisko Menadżerskie- wraz z rozwojem kanału sprzedaży będziesz mógł/mogła samodzielnie budować swój zespół,
  • Środki na szkolenia, warsztaty, narzędzia potrzebne do rozwoju.
  • Stałe wynagrodzenie oraz atrakcyjne premie, uzależnione od realizacji celu.
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o stabilnej sytuacji finansowej,
  • Umowę o pracę po okresie próbnym,
Aplikuj

KSIĘGOWA
(Dział Finansowo-Księgowy
i Administracyjny)

Zakres obowiązków/Wymagania:
  • Ewidencja dokumentów księgowych w systemie FK
  • Rozliczanie i księgowanie transakcji wewnątrzwspólnotowych, eksportowych, importowych (import/eksport towarów, import/eksport usług, wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów, wewnątrzwspólnotowe nabycie usług),
  • Księgowanie dokumentów magazynowych,
  • Współpraca z innymi działami firmy,
  • Wykonywanie innych zleconych zadań w obszarze księgowości.
  • Wykształcenie średnie lub wyższe w obszarze ekonomii, rachunkowości lub finansów,
  • Znajomość przepisów Ustawy o rachunkowości,
  • Umiejętność rozliczania i księgowania transakcji wewnątrzwspólnotowych, eksportowych, importowych,
  • Odpowiedzialność, sumienność, skrupulatność.
  • Znajomość prawa podatkowego, ustawy o rachunkowości oraz innych dokumentów umożliwiających pracę w zawodzie,
  • Znajomość programów księgowych,
  • Dobra znajomość programu MS Excel,
Co oferujemy:
  • Pracę w młodym zespole, który uczy się każdego dnia,
  • Możliwość popełniania błędów- wyciąganie wniosków z popełnianych błędów jest najszybszym sposobem do osiągnięcia najlepszych rezultatów,
  • Stanowisko Menadżerskie- wraz z rozwojem kanału sprzedaży będziesz mógł/mogła samodzielnie budować swój zespół,
  • Środki na szkolenia, warsztaty, narzędzia potrzebne do rozwoju.
  • Stałe wynagrodzenie oraz atrakcyjne premie, uzależnione od realizacji celu.
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o stabilnej sytuacji finansowej,
  • Umowę o pracę po okresie próbnym,
Aplikuj

DYREKTOR FINANSOWY
(Dział Finansowo-Księgowy 
i Administracyjny)

Zakres obowiązków/Wymagania:
  • Kształtowanie i realizacja strategii finansowej firmy we współpracy z Zarządem;
  • Nadzorowanie pracy zespołu księgowo-kadrowego (w tym planowanie i koordynowanie zadań),
  • Nadzór nad poprawnością rozliczeń podatkowych, odpowiedzialność za sporządzenie wszystkich deklaracji podatkowych,
  • Bieżące śledzenie przepisów księgowych, podatkowych,
  • Nadzór nad przepływami finansowymi,
  • Analiza ekonomiczna,
  • Skuteczny kontroling działalności biznesowej spółki.
  • Nadzór nad tworzeniem analiz finansowych i analiz rentowności prowadzonych inwestycji wraz z rekomendacją konkretnych działań,
  • Kontrola dokumentów pod kątem merytorycznym i formalno-prawnym,
  • Przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych,
  • Planowanie i ewidencja finansowa przedsiębiorstwa,
  • Sprawozdawczość do wyższego szczebla,
  • Współpraca z US, ZUS, GUS, bankami oraz z audytorami,
  • Wykształcenie kierunkowe z zakresu finanse i księgowość,
  • Znajomość rachunkowości zarządczej i finansowej,
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem, komunikatywność, umiejętności budowania relacji w zespole,
  • Praktyczna wiedza z zakresu księgowości, prawa podatkowego,
  • Praktyczna znajomość systemów ERP albo narzędzi BI,
  • Wysoko rozwinięte umiejętności personalne,
  • Odporność na stres.
Co oferujemy:
  • Pracę w młodym zespole, który uczy się każdego dnia,
  • Możliwość popełniania błędów- wyciąganie wniosków z popełnianych błędów jest najszybszym sposobem do osiągnięcia najlepszych rezultatów,
  • Stanowisko Menadżerskie- wraz z rozwojem kanału sprzedaży będziesz mógł/mogła samodzielnie budować swój zespół,
  • Środki na szkolenia, warsztaty, narzędzia potrzebne do rozwoju.
  • Stałe wynagrodzenie oraz atrakcyjne premie, uzależnione od realizacji celu.
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o stabilnej sytuacji finansowej,
  • Umowę o pracę po okresie próbnym,
Aplikuj 

SPECJALISTA BOK
dot. REALIZACJI ZAMÓWIEŃ
(Dział Obsługi Klienta)

Zakres obowiązków/Wymagania:
  • Bieżąca obsługa zamówień,
  • Koordynacja przepływu zamówień z magazynem,
  • Dobra znajomość programu Baselinker,
  • Znajomość programu Subiekt GT,
  • Dobra znajomość specyfiki e-commerce, szczególnie platformy Allegro, IdoSell
  • Dobra znajomość programu MS Excel,
Co oferujemy:
  • Pracę w młodym zespole, który uczy się każdego dnia,
  • Możliwość popełniania błędów- wyciąganie wniosków z popełnianych błędów jest najszybszym sposobem do osiągnięcia najlepszych rezultatów,
  • Stanowisko Menadżerskie- wraz z rozwojem kanału sprzedaży będziesz mógł/mogła samodzielnie budować swój zespół,
  • Środki na szkolenia, warsztaty, narzędzia potrzebne do rozwoju.
  • Stałe wynagrodzenie oraz atrakcyjne premie, uzależnione od realizacji celu.
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o stabilnej sytuacji finansowej,
  • Umowę o pracę po okresie próbnym,
Aplikuj

SPECJALISTA BOK
dot. ZAPYTAŃ PRODUKTOWYCH
ORAZ KOSZTORYSOWYCH
(Dział Obsługi Klienta)

Zakres obowiązków/Wymagania:
  • bardzo dobra znajomość specyfikacji produktowej,
  • dobra znajomość zastosowania określonej gamy produktowej w wykonawstwie,
  • bieżąca obsługa zamówień,
  • koordynacja przepływu zamówień z magazynem,
  • dobra znajomość programu Baselinker,
  • znajomość programu Subiekt GT,
  • dobra znajomość specyfiki e-commerce, szczególnie platformy Allegro, IdoSell
  • dobra znajomość programu MS Excel,
Co oferujemy:
  • Pracę w młodym zespole, który uczy się każdego dnia,
  • Możliwość popełniania błędów- wyciąganie wniosków z popełnianych błędów jest najszybszym sposobem do osiągnięcia najlepszych rezultatów,
  • Stanowisko Menadżerskie- wraz z rozwojem kanału sprzedaży będziesz mógł/mogła samodzielnie budować swój zespół,
  • Środki na szkolenia, warsztaty, narzędzia potrzebne do rozwoju.
  • Stałe wynagrodzenie oraz atrakcyjne premie, uzależnione od realizacji celu.
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o stabilnej sytuacji finansowej,
  • Umowę o pracę po okresie próbnym,
Aplikuj 

SPECJALISTA BOK
dot. REKLAMACJI I ZWROTÓW
(Dział Obsługi Klienta)

Zakres obowiązków/Wymagania:
  • Bieżąca obsługa zwrotów oraz reklamacji,
  • Rzetelne sprawdzanie nadsyłanych zwrotów względem deklaracji zwrotów,
  • Koordynacja przepływu zamówień z magazynem,
  • Dobra znajomość programu Baselinker,
  • Znajomość programu Subiekt GT,
  • Dobra znajomość specyfiki e-commerce, szczególnie platformy Allegro, IdoSell
  • Dobra znajomość programu MS Excel,
Co oferujemy:
  • Pracę w młodym zespole, który uczy się każdego dnia,
  • Możliwość popełniania błędów- wyciąganie wniosków z popełnianych błędów jest najszybszym sposobem do osiągnięcia najlepszych rezultatów,
  • Stanowisko Menadżerskie- wraz z rozwojem kanału sprzedaży będziesz mógł/mogła samodzielnie budować swój zespół,
  • Środki na szkolenia, warsztaty, narzędzia potrzebne do rozwoju.
  • Stałe wynagrodzenie oraz atrakcyjne premie, uzależnione od realizacji celu.
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o stabilnej sytuacji finansowej,
  • Umowę o pracę po okresie próbnym,

Aplikuj 

SPECJALISTA
ACCOUNT MANAGEMENT
(Dział Handlowy)

Zakres obowiązków/Wymagania:
  • Bieżąca profesjonalna opieka nad kluczowymi klientami i partnerami firmy,
  • Rzetelne dokumentowanie przebiegu relacji z klientami w systemie CRM,
  • Znajomość specyfiki CRM Livespace/Hubspot,
  • Znajomość panelu administracyjnego IdoSell,
  • Znajomość i obsługa systemu Baselinker,
  • Wysoka kultura obsługi telefonicznej,
  • Profesjonalne podejście do klienta
Co oferujemy:
  • Pracę w młodym zespole, który uczy się każdego dnia,
  • Możliwość popełniania błędów- wyciąganie wniosków z popełnianych błędów jest najszybszym sposobem do osiągnięcia najlepszych rezultatów,
  • Stanowisko Menadżerskie- wraz z rozwojem kanału sprzedaży będziesz mógł/mogła samodzielnie budować swój zespół,
  • Środki na szkolenia, warsztaty, narzędzia potrzebne do rozwoju.
  • Stałe wynagrodzenie oraz atrakcyjne premie, uzależnione od realizacji celu.
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o stabilnej sytuacji finansowej,
  • Umowę o pracę po okresie próbnym,
Aplikuj 

SPECJALISTA ds. CRM
(Dział Handlowy)

Zakres obowiązków/Wymagania:
  • Realizacja celów Managera eCommerce,
  • Migracja użytkowników z marketplace na platformę własną,
  • Kierowanie kampanii promocyjnych do wyselekcjonowanych klientów,
  • Aktywizacja nieaktywnych klientów,
  • Czyszczenie bazy klientów z nieaktywnych kont,
  • Rzetelne dokumentowanie przebiegu relacji z klientami w systemie CRM,
  • Znajomość specyfiki CRM Livespace/Hubspot,
  • Znajomość panelu administracyjnego IdoSell,
  • Wysoka kultura obsługi telefonicznej,
  • Profesjonalne podejście do klienta
Co oferujemy:
  • Pracę w młodym zespole, który uczy się każdego dnia,
  • Możliwość popełniania błędów- wyciąganie wniosków z popełnianych błędów jest najszybszym sposobem do osiągnięcia najlepszych rezultatów,
  • Stanowisko Menadżerskie- wraz z rozwojem kanału sprzedaży będziesz mógł/mogła samodzielnie budować swój zespół,
  • Środki na szkolenia, warsztaty, narzędzia potrzebne do rozwoju.
  • Stałe wynagrodzenie oraz atrakcyjne premie, uzależnione od realizacji celu.
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o stabilnej sytuacji finansowej,
  • Umowę o pracę po okresie próbnym,
Aplikuj   
KEY ACCOUNT MANAGER
(Dział Handlowy)

Zakres obowiązków/Wymagania:

  • Samodzielne pozyskiwanie klientów
  • Utrzymywanie solidnych, rzetelnych relacji z obecnymi klientami
  • Obsługa systemu CRM oraz korespondencji
  • Ciągły telefoniczny kontakt z klientami
Co oferujemy:
  • Pracę w młodym zespole, który uczy się każdego dnia,
  • Możliwość popełniania błędów- wyciąganie wniosków z popełnianych błędów jest najszybszym sposobem do osiągnięcia najlepszych rezultatów,
  • Stanowisko Menadżerskie- wraz z rozwojem kanału sprzedaży będziesz mógł/mogła samodzielnie budować swój zespół,
  • Środki na szkolenia, warsztaty, narzędzia potrzebne do rozwoju.
  • Stałe wynagrodzenie oraz atrakcyjne premie, uzależnione od realizacji celu.
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o stabilnej sytuacji finansowej,
  • Umowę o pracę po okresie próbnym,
Aplikuj 

SPECJALISTA ds. SPRZEDAŻY
(Dział Handlowy)

Zakres obowiązków/Wymagania:

  • znajomość branży pokryć dachowych będzie szczególnym atutem
  • realizowanie planów sprzedażowych
  • sprzedawanie produktów branżowych
  • analizowanie rynku i ofert konkurencji
  • pozyskiwanie nowych klientów
  • utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi
  • sporządzanie raportów, analiz i prognoz dotyczących sprzedaży
  • reprezentacja firmy
Co oferujemy:
  • Pracę w młodym zespole, który uczy się każdego dnia,
  • Możliwość popełniania błędów- wyciąganie wniosków z popełnianych błędów jest najszybszym sposobem do osiągnięcia najlepszych rezultatów,
  • Stanowisko Menadżerskie- wraz z rozwojem kanału sprzedaży będziesz mógł/mogła samodzielnie budować swój zespół,
  • Środki na szkolenia, warsztaty, narzędzia potrzebne do rozwoju.
  • Stałe wynagrodzenie oraz atrakcyjne premie, uzależnione od realizacji celu.
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o stabilnej sytuacji finansowej,
  • Umowę o pracę po okresie próbnym,
Aplikuj 

SPECJALISTA ds. KSIĘGOWOŚCI
(Administracja)

Zakres obowiązków:

  • Dekretacja dokumentów
  • Bieżąca kontrola finansowo księgowa
  • Terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej
  • Przeprowadzanie okresowej kontroli kont
Co oferujemy:
  • Pracę w młodym zespole, który uczy się każdego dnia,
  • Możliwość popełniania błędów- wyciąganie wniosków z popełnianych błędów jest najszybszym sposobem do osiągnięcia najlepszych rezultatów,
  • Stanowisko Menadżerskie- wraz z rozwojem kanału sprzedaży będziesz mógł/mogła samodzielnie budować swój zespół,
  • Środki na szkolenia, warsztaty, narzędzia potrzebne do rozwoju.
  • Stałe wynagrodzenie oraz atrakcyjne premie, uzależnione od realizacji celu.
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o stabilnej sytuacji finansowej,
  • Umowę o pracę po okresie próbnym,
 Aplikuj

SPECJALISTA ds. ZAKUPÓW
(Administracja)

Zakres obowiązków:

  • Realizowanie strategii działu zakupów
  • Optymalizacja kosztów
  • Prowadzenie dokumentacji zamówień
  • Wybór dostawców
  • Negocjowanie warunków umów
Co oferujemy:
  • Pracę w młodym zespole, który uczy się każdego dnia,
  • Możliwość popełniania błędów- wyciąganie wniosków z popełnianych błędów jest najszybszym sposobem do osiągnięcia najlepszych rezultatów,
  • Stanowisko Menadżerskie- wraz z rozwojem kanału sprzedaży będziesz mógł/mogła samodzielnie budować swój zespół,
  • Środki na szkolenia, warsztaty, narzędzia potrzebne do rozwoju.
  • Stałe wynagrodzenie oraz atrakcyjne premie, uzależnione od realizacji celu.
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o stabilnej sytuacji finansowej,
  • Umowę o pracę po okresie próbnym,
 Aplikuj

SPECJALISTA 
ds. MARKETINGU
(Dział Marketingu)

Zakres obowiązków/Wymagania:

  • Wsparcie pracy działu marketingu w realizacji kampanii marketingowo-reklamowych
  • Opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowywanie akcji promocyjnych
  • Dobieranie odpowiednich środków z zakresu reklamy i marketingu
  • Koordynacja współpracy z zewnętrznymi partnerami firmy w zakresie marketingu i reklamy
Co oferujemy:
  • Pracę w młodym zespole, który uczy się każdego dnia,
  • Możliwość popełniania błędów- wyciąganie wniosków z popełnianych błędów jest najszybszym sposobem do osiągnięcia najlepszych rezultatów,
  • Stanowisko Menadżerskie- wraz z rozwojem kanału sprzedaży będziesz mógł/mogła samodzielnie budować swój zespół,
  • Środki na szkolenia, warsztaty, narzędzia potrzebne do rozwoju.
  • Stałe wynagrodzenie oraz atrakcyjne premie, uzależnione od realizacji celu.
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o stabilnej sytuacji finansowej,
  • Umowę o pracę po okresie próbnym,
 Aplikuj

MANAGER MARKETINGU
(Dział Marketingu)

Zakres obowiązków/Wymagania:

  • Planowanie i kontrola poszczególnych działań marketingowych jak badania rynku
  • Wsparcie zespołu rozwoju biznesu oraz pozostałych działów w zakresie marketingowym, opracowywania prezentacji, np. warsztaty, konferencje, eventy branżowe, itp.
  • Inicjowanie działań mających na celu zwiększenie konkurencyjności oferty
  • Badania otoczenia rynkowego i konkurencyjnego
  • Tworzenie kampanii marketingowych, grafik i materiałów promocyjnych
  • Nadzór nad współpracą z firmami zewnętrznymi (agencjami reklamowymi, drukarniami, etc,
  • Nadzór nad działaniami PR
  • Ustalanie celów promocyjnych
  • Lekkie pióro, kreatywność, umiejętność szybkiego opracowywania treści
  • Sprawne prowadzenie wielu projektów / inicjatyw równocześnie – planowanie i skuteczna egzekucja,
  • Pro aktywność i samodzielność w działaniu,
Co oferujemy:
  • Pracę w młodym zespole, który uczy się każdego dnia,
  • Możliwość popełniania błędów- wyciąganie wniosków z popełnianych błędów jest najszybszym sposobem do osiągnięcia najlepszych rezultatów,
  • Stanowisko Menadżerskie- wraz z rozwojem kanału sprzedaży będziesz mógł/mogła samodzielnie budować swój zespół,
  • Środki na szkolenia, warsztaty, narzędzia potrzebne do rozwoju.
  • Stałe wynagrodzenie oraz atrakcyjne premie, uzależnione od realizacji celu.
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o stabilnej sytuacji finansowej,
  • Umowę o pracę po okresie próbnym,
 Aplikuj

SPECJALISTA
MARKETING AUTOMATIONS
(SEO + ADS + ANALITYCS)
(Dział Marketingu)

Zakres obowiązków

  • Wsparcie pracy działu marketingu w realizacji kampanii marketingowo-reklamowych
  • Bieżąca analiza, raportowanie, oraz implementowanie zmian na podstawie danych analitycznych z Google Analitycs,
  • Ścisła współpraca z ze specjalistą ds. copywriting i content marketing w zakresie tworzenia spóknego, zautomatyzowanego contentu reklamowego w marketing automations, oraz tworzenia kampanii płatnych i organicznych (FB Ads, YouTube, Google Ads)
  • Ciągłe poprawy jakości strony pod względem najlepszych praktyk SEO,
  • Segmentacja klienta, 
  • Analiza i raportowanie wyników kampanii reklamowych.
Co oferujemy:
  • Pracę w młodym zespole, który uczy się każdego dnia,
  • Możliwość popełniania błędów- wyciąganie wniosków z popełnianych błędów jest najszybszym sposobem do osiągnięcia najlepszych rezultatów,
  • Stanowisko Menadżerskie- wraz z rozwojem kanału sprzedaży będziesz mógł/mogła samodzielnie budować swój zespół,
  • Środki na szkolenia, warsztaty, narzędzia potrzebne do rozwoju.
  • Stałe wynagrodzenie oraz atrakcyjne premie, uzależnione od realizacji celu.
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o stabilnej sytuacji finansowej,
  • Umowę o pracę po okresie próbnym,
 Aplikuj  

COPYWRITER +
SPECJALISTA SOCIAL MEDIA 
(Dział Marketingu)

Zakres obowiązków/Wymagania:

  • Tworzenie treści pisanych o wartości dodanej dla klienta (blog, newsletter, szablony komunikacji mailowej),
  • Komunikacja PR z klientem,
  • Tworzenie treści kampanii reklamowych w ścisłej współpracy ze specjalistą ds. Marketing Automations,
  • Prowadzenie firmowych kontakt social media (FB, Instagram, YouTube) oraz interakcja z odbiorcami treści,
  • Doświadczenie w prowadzeniu oraz optymalizacji kampanii reklamowych za pośrednictwem serwisów Facebook, Instagram,
  • Znajomość specyfiki mediów społecznościowych,
  • Łatwość pisania,
  • Znajomość zasad poprawnej polszczyzny,
  • Bogate słownictwo,
  • Kreatywność, pomysłowość,
Co oferujemy:
  • Pracę w młodym zespole, który uczy się każdego dnia,
  • Możliwość popełniania błędów- wyciąganie wniosków z popełnianych błędów jest najszybszym sposobem do osiągnięcia najlepszych rezultatów,
  • Stanowisko Menadżerskie- wraz z rozwojem kanału sprzedaży będziesz mógł/mogła samodzielnie budować swój zespół,
  • Środki na szkolenia, warsztaty, narzędzia potrzebne do rozwoju.
  • Stałe wynagrodzenie oraz atrakcyjne premie, uzależnione od realizacji celu.
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o stabilnej sytuacji finansowej,
  • Umowę o pracę po okresie próbnym,
Aplikuj    

FOTOGRAF / GRAFIK
(Dział Marketingu)

Zakres obowiązków/Wymagania:

  • Tworzenie materiałów graficznych (zdjęcia produktowe, grafiki, filmy reklamowe),
  • Opracowywanie i aktualizacja dokumentacji graficznej
  • Wiedza z zakresu grafiki komputerowej,
  • Znajomość programów graficznych takich jak Adobe Photoshop, Canva,
  • Znajomość języków programowania jest dodatkowym atutem,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu,
  • zmysł estetyczny,
  • wiedza z zakresu technik artystycznych oraz marketingu,
Co oferujemy:
  • Pracę w młodym zespole, który uczy się każdego dnia,
  • Możliwość popełniania błędów- wyciąganie wniosków z popełnianych błędów jest najszybszym sposobem do osiągnięcia najlepszych rezultatów,
  • Stanowisko Menadżerskie- wraz z rozwojem kanału sprzedaży będziesz mógł/mogła samodzielnie budować swój zespół,
  • Środki na szkolenia, warsztaty, narzędzia potrzebne do rozwoju.
  • Stałe wynagrodzenie oraz atrakcyjne premie, uzależnione od realizacji celu.
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o stabilnej sytuacji finansowej,
  • Umowę o pracę po okresie próbnym,
 Aplikuj   

Recepcjonistka/
Recepcjonista
(Recepcja)

Zakres obowiązków

  • odpowiadanie na pytania zwiedzających na temat firmy i jej produktów lub usług,
  • kierowanie odwiedzających do ich miejsca przeznaczenia,
  • sortowanie i rozdawanie poczty,
  • obieranie połączeń telefonicznych,
  • wyznaczania terminów spotkań,
  • składanie oraz prowadzenie ewidencji,
  • odbiory osobiste towarów.
Co oferujemy:
  • Pracę w młodym zespole, który uczy się każdego dnia,
  • Możliwość popełniania błędów- wyciąganie wniosków z popełnianych błędów jest najszybszym sposobem do osiągnięcia najlepszych rezultatów,
  • Stanowisko Menadżerskie- wraz z rozwojem kanału sprzedaży będziesz mógł/mogła samodzielnie budować swój zespół,
  • Środki na szkolenia, warsztaty, narzędzia potrzebne do rozwoju.
  • Stałe wynagrodzenie oraz atrakcyjne premie, uzależnione od realizacji celu.
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o stabilnej sytuacji finansowej,
  • Umowę o pracę po okresie próbnym,
Aplikuj     

UX DESIGNER
(Dział Marketingu)

Zakres obowiązków/Wymagania:
  • Tworzenie i wdrażanie rozwiązań UX wpływających na poprawienie doświadczenia zakupowego klienta na hanex.pl,
  • Przeprowadzanie testów wdrażanych rozwiązań i optymalizowanie ich pod wymagane KPI,
  • Tworzenie makiet, prototypów i specyfikacji projektowych interfejsów
  • Współpraca z programistami, grafikami i innymi osobami zaangażowanymi w projekt,
  • Poszukiwanie i proponowanie innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie UX/UI
  • Optymalizacja istniejących produktów pod kątem użyteczności
  • Badanie potrzeb użytkowników we współpracy z Analitykiem firmy,
  • Kreatywność i komunikatywność,
  • Analityczne myślenie,
  • Znajomość aktualnych trendów w sieci, 
  • Umiejętności zarządzania własnym czasem pracy,
  • Zaplecze programisty nie jest wymagane, ale podstawowa wiedza w tym zakresie będzie dodatkowym atutem,
Co oferujemy:
  • Pracę w młodym zespole, który uczy się każdego dnia,
  • Możliwość popełniania błędów- wyciąganie wniosków z popełnianych błędów jest najszybszym sposobem do osiągnięcia najlepszych rezultatów,
  • Stanowisko Menadżerskie- wraz z rozwojem kanału sprzedaży będziesz mógł/mogła samodzielnie budować swój zespół,
  • Środki na szkolenia, warsztaty, narzędzia potrzebne do rozwoju.
  • Stałe wynagrodzenie oraz atrakcyjne premie, uzależnione od realizacji celu.
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o stabilnej sytuacji finansowej,
  • Umowę o pracę po okresie próbnym,
 Aplikuj

SPECJALISTA IT
(Dział Serwisowy)

Zakres obowiązków/Wymagania:
  • Przeglądy okresowe powierzonego sprzętu,
  • Sprawna diagnostyka urządzeń
  • Usuwanie awarii mechanicznych w urządzeniach,
  • Wykonywanie prac konserwacyjnych oraz remontowych powierzonych maszyn i urządzeń,
  • Pomoc w pracach instalacyjnych i modernizacyjnych,
  • Dokumentowanie przeprowadzonych prac,
  • Optymalizacje systemów pod kątem coraz szerszej automatyzacji,
  • Rozliczanie się ze zużytych materiałów serwisowych,
  • Dbanie o zaopatrzenie w materiały potrzebne do pracy,
  • Współpraca z przełożonym odpowiedzialnym za prowadzone prace.
  • Wykształcenie o profilu IT / technicznym,
  • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
  • Jeśli wymagasz określonych kursów specjalistycznych lub uprawnień, określ ich nazwę oraz poziom zaawansowania
Co oferujemy:
  • Pracę w młodym zespole, który uczy się każdego dnia,
  • Możliwość popełniania błędów- wyciąganie wniosków z popełnianych błędów jest najszybszym sposobem do osiągnięcia najlepszych rezultatów,
  • Stanowisko Menadżerskie- wraz z rozwojem kanału sprzedaży będziesz mógł/mogła samodzielnie budować swój zespół,
  • Środki na szkolenia, warsztaty, narzędzia potrzebne do rozwoju.
  • Stałe wynagrodzenie oraz atrakcyjne premie, uzależnione od realizacji celu.
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o stabilnej sytuacji finansowej,
  • Umowę o pracę po okresie próbnym,
 Aplikuj
DYREKTOR SPRZEDAŻY
(Dział Handlowy)

Zakres obowiązków/Wymagania:

  • Planowanie strategii rozwoju sprzedaży we współpracy z Zarządem,
  • Zarządzanie działem sprzedaży,
  • Analiza danych z systemu CRM,
  • Monitorowanie rynku i rekomendowanie kierunku działań handlowych,
  • Tworzenie długotrwałej strategii biznesowej firmy,
  • Pozyskiwanie nowych klientów,
  • Podpisywanie umów,
  • Realizacja założeń budżetowych,
  • Doświadczenie w zarządzaniu działem sprzedaży i podległym Zespołem,
  • Myślenie systemowe i długofalowe, dostrzeganie powiązań poszczególnych działań oraz ich wpływu na całą organizację,
  • Nastawienie na kształtowanie polityki sprzedażowej opierającej się na wartości dodanej produktu, zorientowanej na budowanie relacji z Klientem i dopasowanie do Jego potrzeb.
Co oferujemy:
  • Pracę w młodym zespole, który uczy się każdego dnia,
  • Możliwość popełniania błędów- wyciąganie wniosków z popełnianych błędów jest najszybszym sposobem do osiągnięcia najlepszych rezultatów,
  • Stanowisko Menadżerskie- wraz z rozwojem kanału sprzedaży będziesz mógł/mogła samodzielnie budować swój zespół,
  • Środki na szkolenia, warsztaty, narzędzia potrzebne do rozwoju.
  • Stałe wynagrodzenie oraz atrakcyjne premie, uzależnione od realizacji celu.
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o stabilnej sytuacji finansowej,
  • Umowę o pracę po okresie próbnym,
 Aplikuj
Zaufane Opinie IdoSell
4.94 / 5.00 763 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2022-10-01
Wszystko poszło gładko. Polecam
2022-09-26
Sprawna wysyłka wszystko zgodnie z zamówieniem bardzo ziemnej
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij