Pomoc
Jak kupować w naszym sklepie ?
Jeżeli będziesz miał problemy bądź wątpliwości związane ze złożeniem zamówienia prosimy poinformuj nas o tym.
Zadzwoń pod numer: +48 665-959-006
Napisz do nas: kontakt@hanex.pl
Zamówienie możesz złożyć na różne sposoby:
- Klienci którzy dokonywali już zakupów w naszym sklepie logują się na swoje indywidualne konto.
- Jako Nowy Klient, który nie posiada konta w naszym sklepie zostaniesz poproszony o założenie konta (rejestrację), bądź złożenie pojedynczego zamówienia, bez koniecznosci rejestracji podając jedynie dane teleadresowe.
- Telefonicznie dzwoniąc do nas i podając dane teleadresowe - założymy ci konto i wyślemy potwierdzenie na maila.
- Złóż zamówienie wysyłając do nas maila z kodem bądż opisem lub linkiem produktu.
Bezpieczeństwo
Brak towaru po wpłacie, przejęcie konta, podszycia pod Allegro, zabezpieczenia Serwisu, podejrzane wiadomości, Program Ochrony Kupujących
Sprawy techniczne
Poszukaj odpowiedzi w kolejnym kroku, zamieściliśmy tam dla Ciebie niezbędne informacje na ten temat. Jeżeli jej nie znajdziesz - napisz do nas.